S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

Pavol Huntoš
Lisková 192
034 81 Lisková
tel: +421 918 491 769
pneuhuntos(a)gmail.com

NOVINKY

arr3POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVYPOUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVYPredávajúci:Pavol Huntoš –...

TOVAR V AKCII

bežná cena 1 240,00 EUR
naša cena 1 080,00 EUR
skladom




 


Úvod » PROTEKTORY NÁKLADNÉ

PROTEKTORY NÁKLADNÉ

Zabezpečujeme najširšiu ponuku vprotektorovaní teplou vulkanizáciou od pneumatík pre úžitkové a ľahké nákladnévozidlá až po bežné a širokoprofilové nákladné pneumatiky a tiež predné aj zadné traktorové pneumatiky do rozmeru 18,4/15 - 34. Obnovenie ojazdených
pneumatík teplou vulkanizáciou je prednostne určené pre použitie v lesníctve,
stavebníctve, poľnohospodárstve, ťažobnom priemysle, v technických službách a
pre iné vozidlá používané na kratšie premávky.
studenej vulkanizácii sa protektorujú pneumatiky pre úžitkové a nákladné
vozidlá a autobusy od 15" do 22,5". Takto obnovené pneumatiky majú zaručenú
kvalitu na úrovni porovnateľných nových pneumatík čo do kilometrického výkonu,
použiteľnej záťaže a prevádzkovej rýchlosti. Pre obnovu sa používajú výhradne
ojazdené pneumatiky vysokej kvality, vopred dôkladne prehliadnuté vrátane
tlakovej skúšky a ultrazvukového testu integrity. Protektory zo studenej
vulkanizácie sa preto s výhodou využívajú pri diaľkovej kamiónovej a autobusovej
doprave a v nákladnej automobilovej doprave v kvalitných prevádzkových
podmienkach.
 
 
 
 
STUDENÁ VULKANIZÁCIA
 
 
Výhody tzv. studenej vulkanizácie oproti klasickej teplej vulkanizácii sú
nasledovné:
 
    * Vulkanizačný proces prebieha pri teplote len okolo 100°C, čo je významný
pokles oproti ca. 145°C používaných pri teplej vulkanizácii. Tým je kostra
pneumatiky menej namáhaná a v prevádzke vydrží dlhšie, resp. bude možná ešte
ďalšia obnova protektorovaním.
    * Behúň obnovenej pneumatiky je vyrobený vopred a na pripravenú pneumatiku
sa navulkanizuje. Na jeho výrobu sa používajú špeciálne gumárenské zmesi a je
lisovaný pod extrémne vysokým tlakom, čo nie je možné dosiahnuť ani pri výrobe
nových pneumatík vzhľadom na kostru. Tento postup zabezpečuje veľkú
oderuvzdornosť a kilometrické výkony porovnateľné s obdobnými novými
pneumatikami.
    * Keďže nie je potrebné používať lisovacie formy, je k dispozícii veľký výber
vzorov dezénov behúňov a je možné obnovovať širokú škálu rozmerov pneumatík.
    * Úžitkové vlastnosti pneumatík obnovených studenou vulkanizáciou sú
porovnateľné s obdobnými novými pneumatikami, pričom ich cena je nižšia.
    * Pri porovnaní nákladov na odjazdený kilometer u nových pneumatík,
pneumatík protektorovaných teplou a studenou vulkanizáciou jednoznačne
najvýhodnejšie vychádza používanie pneumatík obnovených studenou
vulkanizáciou.
 
 
Na obnovovanie pneumatík sa používajú vysokokvalitné behúne nemeckej firmy
KRAIBURG. Pre zabezpečenie vysokej spoľahlivosti protektorovaných
pneumatík sú ojazdené pneumatiky pred obnovou kontrolované tlakovou skúškou
a ultrazvukovým prístrojom TYRESCAN.
 
 
 
Profil spoločnosti
TEPLÁ VULKANIZÁCIA


Protektorovanie pneumatík má veľký národohospodársky význam, veď umožňuje predlžovať životnosť pneumatík, čím sa šetria náklady na ich prevádzku a znižuje sa výskyt odpadov.
V súčasnosti sa touto technológiou protektorujú nákladné a traktorové pneumatiky. Na rozdiel od studenej vulkanizácie sa v procese teplej vulkanizácie na vopred upravený povrch ojazdenej pneumatiky nanesie vrstva surovej gumovej zmesi a príslušný vzor behúňa sa vylisuje a zvulkanizuje v lisovacích formách v lisoch pri teplote okolo 145°C. Nový behúň je lisovaný z klasického protektorovacieho materiálu pri relatívne nízkom lisovacom tlaku, takže kilometrické výkony sú výrazne nižšie, než pri studenej vulkanizácii. Aj kvalita kostry pneumatiky utrpí použitím vyššej vulkanizačnej teploty. Vzhľadom na primerane nižšiu cenu sa však takéto protektory s výhodou využívajú v menej náročných prevádzkových podmienkach (krátke trasy, nižšie rýchlosti), alebo naopak vo veľmi ťažkých podmienkach, kde je vyššie riziko zničenia pneumatiky ešte pred dojazdením behúňa (bane, kameňolomy, lesy, poľnohospodárstvo, odpadové hospodárstvo a pod.). Sortiment rozmerov protektorovaných pneumatík a vzorov behúňov je uvedený v katalógu.

ZjhjNDI3Zj